Ακολουθήστε μας

Πληκτρολογήστε οτι θέλετε να βρείτε.

❝ Ο κόσμος αλλάζει , μόνο όταν τον αλλάζουμε εμείς ❞

Pliktrologionews.grPliktrologionews.gr

Κοινωνία

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ακύρωσαν 2 διαγωνισμούς – Με απευθείας ανάθεση 30.000 ευρώ το λογότυπο

Μετρό Θεσσαλονίκης με απευθείας ανάθεση 30.000 ευρώ το λογότυπο
ΜΟΤΙΟΝΤΕΜ/ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ)

Στην προσφιλή μέθοδο της απευθείας ανάθεσης ακόμα και για το σήμα, το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, προχώρησε η εταιρεία Ελληνικό Μετρό και ενώ ο χρόνος για τη λειτουργία του μετρό κυλά αντίστροφα.

Το θέμα έχει προκαλέσει σάλο καθώς ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί που είχαν προκηρυχθεί για το σχεδιασμό του σήματος/εμβλήματος για το μετρό της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα στις 2 Οκτωβρίου 2024 να βγει στη Διαύγεια η απόφαση για την απευθείας ανάθεση της σύμβασης «Δημιουργία Λογότυπου και Σήμανσης για το Μετρό Θεσσαλονίκης» στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.

Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα parallaxi, η εταιρεία Ελληνικό Μετρό προκήρυξε διαγωνισμό στις 28 Φεβρουαρίου 2024 βγήκε στον αέρα διαγωνισμός για το «σχεδιασμό ενός απεικονιστικού σήματος/εμβλήματος, το οποίο θα αποτελέσει το διακριτό σήμα του Μετρό στην πόλη της Θεσσαλονίκης» με τη διορία κατάθεσης των προτάσεων να λήγει στις 22 Απριλίου. 

Στον διαγωνισμό προβλεπόταν ότι θα δίνονταν χρηματικά έπαθλα στις τρεις πρώτες αξιολογικά προτάσεις και συγκεκριμένα 8.000 ευρώ στην πρώτη, 4.000 στη δεύτερη και 2.000 στην τρίτη. 

Ο διαγωνισμός ακυρώθηκε στις 4 Απριλίου 2024 με την αιτιολογία ότι έπρεπε να επανακαθοριστούν οι όροι του και να προβλέπεται η δημιουργία μιας συνολικής οπτικής ταυτότητας και όχι μόνο η δημιουργία λογοτύπου.

Της ακύρωσης του πρώτου διαγωνισμού είχε προηγηθεί και επιστολή της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος, η οποία είχε αναδείξει την ανάγκη για ακριβέστερο καθορισμό στους όρους του διαγωνισμού.

Στις 25 Ιουνίου 2024 προκηρύχθηκε ο  δεύτερος διαγωνισμός, αυτήν τη φορά για «υπηρεσίες γραφικού σχεδιασμού» χωρίς χρηματικά έπαθλα με την αξία της σύμβασης να προσδιορίζεται στα 30.000 ευρώ ενώ η διορία για την υποβολή προτάσεων έληγε στις 25 Ιουλίου 2024. Να σημειωθεί ότι στις 16 Ιουλίου 2024 συστάθηκε και η τριμελής επιτροπή που θα αποφάσιζε για το ποιο λογότυπο και οπτική ταυτότητα θα είχε το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Τελικά, στις 2 Οκτωβρίου 2024 αναρτήθηκε στη Διαύγεια το έγγραφο για την απευθείας ανάθεση ύψους 30.000 ευρώ στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE.

Η επίσημη αιτιολογία για την απευθείας ανάθεση είναι ότι ο δεύτερος διαγωνισμός «απέβη άγονος, επειδή απορρίφθηκαν οι προσφορές όλων των διαγωνιζόμενων».

Πηγή

Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Διαβάστε επίσης

Ελλάδα

Ακόμα ένα πολύ σοβαρό περιστατικό με τρένο, που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε τραγωδία, σημειώθηκε στο ύψος της Δουκίσσης Πλακεντίας με αμαξοστοιχία της Hellenic Train...

Πολιτική

Το υπ. Οικονομικών προμηθεύτηκε με απευθείας ανάθεση 300 USB αντί 26,04 € το καθένα αν και η τιμή τους ξεκινά από τα 2 €.....

Επικαιρότητα

Σοβαρό πρόβλημα στην λειτουργία του νοσοκομείου “Γεννηματάς” στην Θεσσαλονίκη, έχει προκληθεί από τα ξημερώματα της Παρασκευής 12/07, καθώς δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα, με αποτέλεσμα οι ασθενείς...

Επικαιρότητα

Aπό μπαλκόνι πολυκατοικίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έπεσε πριν από λίγη ώρα μία γυναίκα. Υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, η γυναίκα βρέθηκε στο κενό. Στο σημείο...